Opowiadanie inspirowane jest anime Sakamichi no Apollon!

01.09.2013

SPIS ROZDZIAŁÓW

OPOWIADANIE
GORĄCA CZEKOLADA

(gejowski romans, komedia, muzyczny)



ROZDZIAŁ
TYTUŁ
DATA PUBLIKACJI
PROLOG
26 października 2013
Amadeusz ma zły sen, który przypomina mu Jego Najgorszy Dzień.
01
17 listopada 2013
Amadeusz trafia do nowej szkoły gdzie stroni od ludzi.
02
17 listopada 2013
Amadeusz przez przypadek trafia na spotkanie klubu muzycznego.
03
18 listopada 2013
Amadeusz decyduje się na dołączenie do klubu muzycznego.
04
20 listopada 2013
By lepiej zrozumieć jazz, Amadeusz musi się wyluzować.
05
Jego Starszy Brat
22 listopada 2013
W JazzGocie ma miejsce pierwszy koncert zespołu Amadeusza.
06
25 listopada 2013
Wojtek chce pilnie porozmawiać z Amadeuszem.
07
28 listopada 2013
Amadeusz poznaje tajemniczego wielbiciela mechanicznych zegarów...
08
29 listopada 2013
Amadeusz i Sylwester spotykają się na umówionej kawie.
09
1 grudnia 2013
Paczka przyjaciół obchodzi urodziny Kajetana.
10
7 grudnia 2013
Amadeusz chce pojednać zespół.
11
13 grudnia 2013
Amadeusz otrzymuje dziwny telefon od Radka.
12
20 grudnia 2013
Amadeusz i jego przyjaciele ruszają na skutery śnieżne.
13
21 grudnia 2013
Zespół w końcu bierze udział w festiwalu muzyki.
EPILOG
28 grudnia 2013
Paczka przyjaciół spotyka się w JazzGocie.




17 komentarzy:

  1. A epilog z okazji swiat niech bedzie 24! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz zbieramy pieniążki na neta w roamingu żeby przeczytać 12 i 13 rozdział w dniu wydania ^^"

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział 12 w moje uro <69 XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Rozdział 7 w moje xD

      Usuń
  4. Heh...juz 9 a 1 rozdzialu dalej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie się zapowiada ^^ czemu nie ma jeszcze rozdziału 1? :C

    Kuroi

    OdpowiedzUsuń
  6. Autorze, mam nadzieję, że do nas wkrótce wrócisz i coś dodasz. Choćby krótkie info.
    Czy jeśli pierwszy rozdział jest opóźniony zmienisz datę publikacji całej reszty?
    Pozdrawiam, Aya :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I juz 14 ;-; gdzie są te dwa rozdziały T_T

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału mam nadzieję, że szybko dodasz zaległe :3

    OdpowiedzUsuń
  9. AA I WYŁĄCZ weryfikację w ustawieniach bo trudno się pisze komentarze, chyba nikt nie lubi tych wyskakujących okienek typu " przepisz cyfry z obrazka " to ułatwi komentowanie osobom które wchodzą na twojego bloga przez komórke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że wyłączenie weryfikacji nie jest możliwe, bo dostaję za dużo spamu na blogi... :( Przykro mi!

      Usuń
  10. Mam nadzieje, ze nie umarles Autorze T_T

    OdpowiedzUsuń
  11. Taaak mi się to podoba. :D Wiem, że nie zawsze masz czas, autorze, ale tak nas wkręcasz w swoje opowiadania, że codziennie wchodzę, choćby na telefonie i sprawdzam, czy jest już 10 rozdział. xD No i wciąż czekam, czy któreś z Twoich opowiadaň będzie dłuższe. :( Ciekawi mnie jakaś dłuższa historia, jak Pierre i Raimundo. Bardzo podobają mi się Twoje opowiadania, przeczytałam wszystkie, do tej pory, no i czekam na więcej. :D (Zresztą pewnie nie tylko ja.) Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  12. Silver, ja Cię chyba.. sesja za pasem,a mi się przypomniało,że Czekolada miała powstać.. tak oto spędziłam pół nocy, czytając to jakże cudowne opowiadanie zamiast spać czy się uczyć ;) Jest genialne, moje ulubione, zaraz na PiRem. Szkoda tylko,że takie krótkie. Świetna muzyka, przypomniałeś mi moją dawna miłość do jazzu.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co takie krótkie napisałeś? Zwykle są dłuższe

    OdpowiedzUsuń