Opowiadanie inspirowane jest anime Sakamichi no Apollon!

19.10.2013

Soundtrack


Drodzy Czytelnicy!
Mam zaszczyt przedstawić Wam oficjalny soundtrack do opowiadania Gorąca Czekolada! To moje siódme opowiadanie, które - mam nadzieję - przyniesie szczęście, zarówno Wam jak i mi. W opowiadaniu tym chciałbym powrócić do moich "korzeni" sprzed czterech lat, a więc do istoty miłości, którą można było odnaleźć w Pierre i Raimundo.
Wierzę, że już czas na kolejną, romantyczną przygodę, którą ogrzeje Wasze serca. Mam nadzieję, że przygody Amadeusza, Sylwestra i Wojciecha spodobają się równie mocno jak przygody innych bohaterów.

Muzyka do opowiadania została wybrana przeze mnie i moich Przyjaciół, którzy przesyłali mi różne propozycje. Gorąca Czekolada poruszy nie tylko wątek miłosny, ale także wiele innych - przyjaźń, rozstania, problemy rodzinne, problem śmierci. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

Dominujące pory roku w opowiadaniu (a właściwie jedyne) to jesień i zima. Postaram się oddać klimat tych okresów, tym bardziej, że mam za oknem niezłą ściągę  ;)

Naturalnie w opowiadaniu pojawi się jeszcze dawka jazzu, który będzie głównym gatunkiem muzycznym. Mam nadzieję, że klimat całości bardzo Wam się spodoba. :)

Przesłuchajcie piosenki i dajcie znać jak Wam się podoba soundtrack!

Dziękuję i mam nadzieję, że przeżyjemy kolejną, wspaniałą przygodę!



PLAYLISTA DOSTĘPNA NA YOUTUBE



PLAYLISTA DOSTĘPNA NA SPOTIFY

 Znajdź playlistę na swoim Spotify i  zacznij ją obserwować!
mój nick: autorsilver


1. Snow Patrol - Chocolate
jego nowa szkoła.

03. The Cat and the Menagerie - Better
(Piosenka pochodzi z gry Daymare Cat. Polecam! Zagraj, klikając tutaj)
bazyli.

07. Janusz Radek - Kiedy Umrę Kochanie
bazyli i jego historia.

08. John Gold - Vampire's Kiss
kawa z sylwestrem.

BONUS

4. Duo Jazz Medley (SnA)
improwizacja.

18 komentarzy:

  1. Weeeeeeee, już sobie słucham. No same gwiazdy heheh. Jak zawsze dobrze dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko co tam robi River Flows In You? Czyzby znów romantyczna miłość? I nawet polska piosenka :)

      Usuń
  2. W cudowny nastrój wprowadza soundtrack.
    Nawet nie wiedziałam, że jazz może mi tak przypaść do gustu. Piosenki są naprawdę świetne.
    Do tego wszystkiego klimat jesienno zimowy... czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Autorze! Każda z tych piosenek ma tak wyjątkowy klimat, że mogę ich słuchać i słuchać i słuchać...a kiedy sobie przypomnę, że to tylko tło do "Gorącej Czekolady" to już nie mogę się doczekać! Ta jesień i zima będą wyjątkowe :)
    Szoszan

    OdpowiedzUsuń
  4. soundtrack bardzo klimatyczny, co raz bardziej nie moge sie doczekac opowiadania (n_n) oby nie skonczylo sie tak ze jeden z bohaterow nagle zniknie a pozniej sie okaze, ze zostal ksiedzem xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Snow Patrol - Chocolate, jedna z moich ulubionych <3
    Czekam z niecierpliwością i przesyłam uściski!

    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. polecam jeszcze piosenki: Myslovitz - Telefon i Kari Amirian - My favourite part :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muzyka jak zwykle nie zawodzi. I pierwszy, ojczysty kawałek, nice :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow. Świetny soundtrack. Całość ma bardzo ciekawy klimat i jeśli to takie wprowadzenie do tego właściwego klimatu to... nie moge sie doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Florence and the Machine - My Boy Build Coffins" zawsze przy tym płaczę ;_; no i klasyka: "Yiruma - River Flows In You" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No prosze, nawet moj ulubiony Tom Odell sie tu znalazl! :D
    W zasadzie juz wszystkie mam pobrane.

    OdpowiedzUsuń
  11. W zasadzie z SnA brakuje mi tylko Rosario i byłoby perfekcyjnie ;) Czekam z niecierpliwoscią na opowidania.Pozdrawiam i weny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hah, świetne soundtracki, jedyne co mi do gustu nie przypasowało to "River flows i you" i "Kiedy umrę kochanie". :"D
    Niby miło, że jakaś piosenka po polsku, ale mnie razi. xD
    *Żeby nie było, kocham polską muzykę.*

    OdpowiedzUsuń
  13. One Republic - Counting Stars, Arctic Monkeys - Do I Wanna Know? - Jedne z moich ulubionych piosenek :D Bardzo fajny soudtrack :)

    szylek ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja teraz slucham caly czas Mariah Carey-All i wont for christmas is youuuuu, bejbe xD
    Jeszcze lubie Adele- somone like you. Polecam, ale chyba każdy ją zna ;p
    Seweryn..-Wielka milosc. Rozplywam się pod jego glosem <3
    DObra ja się nie nadaje do polecania muzyki ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. mam prośbę :3 mógłbyś włączyć weryfikację obrazkową ? w ustawieniach . Bardzo to niewygodne, gdy pragnie się napisać komentarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doprawdy, odpowiedziałem Ci już na tę prośbę pod Spisem Rozdziałów

      Usuń